2016. április 3., vasárnap

9.rész Cicacsata

Ha esetleg pár vitázó,téged nem ismerő félvér közelében jön rád a láthatatlanság,a következő dolgokat ajánlom,hogy ne tedd:
1.Ne kezdj el szellemként huhogni. Ha mégis ezt tennéd,akkor számolj azzal a következménnyel,hogy gáz leszel.
2.Ne legyél Crystal Shame.
3.Ne fagyj le,és állj ott láthatatlanul,miközben ők keresnek téged.
Szerencsétlenségemre én ebből két pontnak megfelelően jártam el. Crystal Shame voltam,és ledermedve álldogáltam.
Bár így belegondolva,az 1.-es variáció nagyon vicces lett volna,még akkor is,ha utána diliházban kötök ki.
Na szóval ott álltam,és római barátainkat bámultam,akik átnéztek rajtam.
-Ez meg...hova tűnt?-kérdezte Jászon kíváncsian.
-Szerinted én tudom? Éppen lefoglalt a hülyeségetek...-mondta dühösen Reyna.
-Persze,csak a kifogások!-Octavianus gúnyosan kötött bele Reyna mondandójába.
-És most mit csináljunk? Ha a másik kettő rájön,hogy eltűnt,kinyírnak minket..-Reyna hangja kétségbeesett volt.
-Nyírjuk ki előbb mi őket-vetette fel az ötletet Octavianus.
-Te beteg vagy? Nem ölünk meg senkit!
-Igen,látod,Reynának igaza van! És nem csak azért,mert félek tőle!-mondta Jászon úgy mintha egy ötévessel beszélne. Vagyis mintha egy ötéves beszélne. Végülis,mindkettő igaz volt.
-Hali gyerekek!-lépett be a társaságba Nate,aki úgy látszik,megunta az elefánt tapizást-Crystal?
-Hát az úgy volt....-kezdte Jászon bizonytalanul.
-Ő tette-mutatott Octavianus Jászonra.
-Mit?-kérdezte Nate.
-Igen! Én voltam! De ne bánts!-váltott könyörgőre Jászon. Oké,itt...most tulajdonképpen mi van?
-Én megmondtam hogy ő volt!
-Kérlek ne bánts! Kapsz helyette egy másik cicafülest!
-Álljatok le fiúk! Senki se tett semmit!-szólt rájuk Reyna.
-Szóval nem vagyok bűnös?-Jászon reménykedve nézett Reynára.
-Nem,soha nem is voltál! A csaj csak úgy eltűnt!
-Ez felettébb különös-játszotta Nate a hülyét-általában az emberek nem szoktak csak úgy eltűnni...
-Pedig az emó-anime csaj pont ezt tette-jelentette ki Octavianus. Oké. Ebbe a mondatba két számomra sértő dolog is volt.
-Ezt nem kellett volna...-Nate elvigyorodott. Tudta mi következik.
Mit csinál a félvér,ha láthatatlan,és megsértődik?
1.Magába fojtja bánatát.
2.A gyenge kis kezével megüti az őt sértegető személy karját.
Én is ezt tettem.
-Ez meg mi volt?-kérdezte Octavianus. A másik két római értetlenkedve kapkodta a fejét,ugyanis nem láttak semmit.
-Szerintem magadra haragítottál egy természetszellemet. Bújdoss el,haver-Nate arcán még mindig ott volt az az idióta vigyor.
Mivel nem akartam,hogy tovább szívja a többiek agyát,láthatóvá váltam.
-Nem vagyok emó! És a bosszúm áldozata lettél! Szenvedj!-kiáltottam rá római srácra.
-Hát...mondták már neked,hogy baromi ijesztő vagy?-kérdezte Jászon elképedve.
-Inkább azt,hogy teljesen fura?-javította ki Octavianus.
-Baromi ijesztő vagyok,szóval féljetek tőlem!-bólogattam.
-Te komolyan láthatatlanná tudsz válni?-kérdezte Reyna.
-Aha. Néha. Amikor olyan kedvem van.
-És olyankor mindig kiéled a benned felgyülemlett bunyózási kényszert-az áldozatom szemtelen volt. Ami nem jó ómen a számára.
-Fogd be. Te menj és vágd ki a plüssmacik bélét ahogy szoktad,jóssrác-Jászon "most kiosztottalak" nézéssel nézett a másik srácra,majd ismét felém fordult-és most megfoghatom a cicafüled?
-Nem! És ha még egyszer megkérdezed,téged is megütlek,olyan erősen,mint ahogy őt ütöttem meg!-fenyítettem a fiút.
-Erősen? Először azt hittem,hogy egy küklopsz simogatta meg a karom. De az is találó,hogy mintha egy macska kezdett volna el ütögetni.
-Ezzel arra célzol,hogy gyenge vagyok?-kérdeztem sértetten.
-Nem,arra hogy macska vagy.
Már éppen emeltem volna a kezem,hogy ismét megadjam neki a magáét,amikor valami megzavart.
"Segítenél?"
A hang a fejemben.. Ismét.
"Nem! Dolgom van. "Gondolom a takarodj a fejemből nem lett volna túl barátságos..
"Mi?"
"Semmi közöd hozzá" jelentettem ki,majd még csendesen,úgy hogy ne hallja, (már ha lehet ilyet a fejemben) hozzátettem:"Idegesítő vagy"
"Én se bírlak" válaszolt.
Na jó,ez tiszta para.
-Crystal,figyelsz?-rázta még a vállam Nate.
Dühösen kiabáltam rá.
-Nataniel! Megmondtam hogy ne érj hozzám!
-Szerintem rendben van-jelentette ki Jászon,majd az értetlen fejem láttán magyarázkodni kezdett-Tudod,az előbb mintha nem lettél volna itt.. Azt hittük meghaltál.
-Csak te hitted azt-pontosította Reyna-na,akkor szerintem most,hogy mind együtt vagyunk,kezdjük is meg a tárgyalást arról,ami miatt jöttetek. A Kristály Krónikákról.
"Segíts már te állat!"
Néhány jó tanács Crystal Shame-től:
-Soha ne kezdj el láthatatlanul verekedni.
-Soha ne edd meg a kelbimbót.
-Soha ne kiálts fel hangosan,amikor a hang a fejedben csúnyán beszél veled.
És főleg ne azt kiáltsd,hogy "Segítsen neked Medusza csillogó hajkoronája,ribi!"
Engem jó pár kínos szituációtól mentett volna meg ez a pár tanács. De tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése